Friday, July 10, 2009

Hari yang paling membahagiakan

Smlm aku ada date ngan sowg mamat ni... Dh 3 bln aku knl dye... Aku dh lme x jmpe dye dan aku wat kptsn nk jmpe dye smlm kt times square... So, smlm aku jmpe dye kt times square... Aku kuar dr umah kul 9.30 pg dan aku jnji yggu dye kt stesen LRT Hang Tuah kul 11... Tapi aku smpai lmbt... Aku dpt bas dlm kul 10.15... So,aku smpai kt stesen LRT Cempaka kul 10.45 dan smpai kt stesen LRT Hang Tuah kul 11.15... Aku dh tkt sbb aku ckp ngan dye yg aku dtg awl... So, aku sgka yg aku dh lmbt... Tapi rpe2 nya dye smpai lg lmbt dr aku... Mkna nya aku lak yg nk kne tggu dye... Kul 12.30 br dye smpai kt stesen LRT Hang Tuah... Aku merayau je kt dlm times square ngan dye... Pas 2 aku g mkn dan tgk wayang ngan dye... Aku tgk citer transformers utk kali kedua ngan dye... Kali pertama dlu aku tgk ngan kwn aku... Pas tgk wayang 2 aku ajk dye balik... Br je nk kuar dr times square, ujan lak turun... So, t'pksa r aku ngan dye lepak g dlm times square 2 smpai ujan benti... Dlm kul 7 br ujan benti n aku ajk dye balik... Aku smpai kt umah dlm kul 8.30... 2 r ari yg paling happy sepanjang aku cuti ni...

No comments:

Post a Comment