Sunday, July 5, 2009

detik-detik yang paling sedih

Arini aku telah kehilangan sowg kwn yg paling aku syg... Dia ibarat kaki kanan ku... Aku byk berkongsi mslh ngan dia... Dia sowg kwn yg btl2 memahami aku... Pasni aku susah dh nk jmpe dia... Dia dh pown berangkat ke Melaka utk meneruskan pelajaran dlm bidang diploma kejuruteraan elektrik di Politeknik Merlimau, Melaka... Mungkin aku hanya akan jmpe dia time dia balik cuti shj... Agk berat utk aku melepaskan dia pergi ke Melaka... Tapi dia kena laksanakan tugas dia sebagai seorang pelajar... So, aku kena juga lepaskan dia pergi mcm mane dia lepaskan aku pergi KPTM... Hajar, aku rndu sgt2 kt kau... Aku nk kau tau yg kau sgt penting dlm idop aku dan aku tak penah lpe kan kau... Aku harap dia pown tak kan lupakan aku dan kwn2 dia kt sini... Aku doakan semoga dia berjaya dlm pelajaran dia...

No comments:

Post a Comment