Tuesday, July 7, 2009

dalam suka ada duka

arini aku hepi sgt sbb br je dpt khabar dr kwn baik aku kt politeknik... Dia sempat m'yatakan yg dia rndu kn aku n kwn2 yg len... Pd hal br 1 ari dia g poli... Kelakar kn... Dia gak ada bgtau yg dia ok kt poli dan dia ada tggl kn psn suh aku dan kwn2 yg len on9 bile dia miskol... hajar sempat cite kan masalah dia kat aku dan mintak aku tlg topup kan dia RM5... Kesian kat dia... Baru je masuk poli, dia ngan pkwe dia dah mula b'gaduh... Aku pown arini bengang gak ngan pkwe aku... Aku rse dia dah byk berubah sejak aku suh dye berubah... Dia dah taknak wat lawak dan taknak amik berat psl kshtn aku lg... Pendek kata sume bnda yg b'kaitan psl aku dia dah cam mls nk amik tau lg... Aku ibarat cm takde function je kt dia... ehm pape pown aku harap hubungan aku ngan dia kekal smpai akhir hayat... Amin...!!!

No comments:

Post a Comment