Tuesday, June 16, 2009

Kisah hidupku

Pada tanggal 28 Februari 1991 lahirlah seorang puteri kepada pasangan Nazli bin Abu Talib dan Saliza binti Samad yang telah diberi nama Nur Syazwana binti Nazli. Aku dilahirkan di Hospital Daerah Kajang tepat pada pukul 10.35 malam. Kelahiran aku sangat dinanti-nantikan oleh seluruh keluarga dan disambut dengan meriah apabila mamaku selamat melahirkan aku. Ini kerana aku adalah cucu sulung dalam keluargaku. Aku telah dibesarkan oleh seluruh keluargaku yang kini menetap di Lot 97, Jalan Besar Kampung Cheras Baru 56100 Kuala Lumpur. Aku sangat manja dengan semua anggota keluargaku. Aku ibarat permata kepada mereka. Semua kemahuanku akan ditunaikan. Aku lebih rapat dengan makcik dan pakcikku kerana aku boleh minta ape saja dari mereka. Aku ini jenis yang cepat marah dengan adik-adikku. Jangan tanya kenapa sebab aku sendiri pun tak tahu ape sebabnya. Aku suka shoping. Setiap bulan aku akn keluar dengan makcik dan kadang-kadang dengan kawan-kawanku. Aku suka melayari internet, baca novel dan dengar radio.

No comments:

Post a Comment