Tuesday, June 23, 2009

cerita sedihku

semalam ari yg paling x best wat aku.. Aku cedih sgt2 sbb lelaki yg aku syg tggl kan aku.. Sblm dye masuk kolej, dye jnji yg dye xkan tggl kan aku dan selalu igt kn aku.. Tapi ble dh masuk kolej, perangai dye mle berubah.. Dye mle lpe jnji2 dye kt aku.. Sblm ni aku pnh ckp kt dye ble dye dh jmpe perempuan yg btl2 dye syg, jgn lupa bgtau kt aku.. So, smlm dgn jujur nya dye bgtau kt aku yg dye dh jmpe perempuan yg btl2 dye syg.. Aku igt kan aku kuat ble dye bgtau perkara yg sbnrnya.. Tapi sygnya, aku hanya insan yg lemah.. So, aku harap perempuan yg dye syg tu dapat jge n syg dye seperti aku syg dye.. So, smlm la detik2 terakhir antara aku dan dye.. Apa-apa pown, dye tetap insan yg pnh hadir dlm hidupku biar pown perpisahan tu sgt menyakitkan..
=-(

No comments:

Post a Comment