Sunday, February 7, 2010

07/02/08...

aku rse ni r anniversary aku yg plg best skali sbb pd ari anniversary aku ni gak la kwn aku yg b'nme NURUL AMALINDA telah slmt d sanding kn ngan jejaka plhn dye....aku kwn ngan nurul dr kecik lg....kowunk nk tau bpe umo nurul 2???umo nurul 2 sme ngan kte, 19thn....mde lg kn dye dh kawin....aku ni pown still bljr lg....tp xpe r...ape yg nk d hairan kn sbb mak dye pown kawin awl gak....lg pown mak dye ske dye kawin awl sbb mak dye kata sng idop....elok gak r dye kawin awl sbb dye x stdy...so, dye xde komitmen...kul 1..15 td aku g umah atuk dye ngan mama aku....dye wat knduri kawin kt umah atok dye....so, aku g r biar pown time 2 aku br bgn tido n rse mls sgt nk g...tp mama cibok ajk...dlm keterpaksaan aku g gak la....tema knduri kawin dye pink ijau....cntik la sbb nurul 2 pown cntik....aku hrp dye ngan laki dye dpt tmpoh dugaan alm p'khwinan & kekal smpai ke ank cucu....2 je yg aku mmpu doakn utk kbhgiaan kwn aku....AMIN....

No comments:

Post a Comment