Wednesday, November 25, 2009

lagu feveret yg aku ske skunk ni...

KAU & AKU
BY:AKIM FEAT MILA

AKIM:
Pertama kali
Kita bertemu
Terpanaku melihatmu
Ku rasakan
Kehangatan...
Yang kau berikan utk diriku...

MILA:
Aku juga merasakannya
Indahnya suaramu luluhkan atiku
Nada-nada indah lagumu
Membuatku selalu terbayang kamu

BRIDGE:
AKIM:Kini kita
MILA:Bahagia bersama
AKIM:Dalam suka
MILA:Atau dalam duka
AKIM:Sebuah ucapan janji yang tak pernah berubah
AKIM & MILA:Bersama kau dan aku utk selamanya

*REFF:
AKIM & MILA:
Kau dan aku
Dlm cinta
Bahagia yg tiada terkira
Kau dan aku
Sampai nanti
Sang waktupun takkan memisahkan (kau & aku)

SONG 2:
AKIM:
Saat nanti
Bila memang
Sudah tiba waktu yg ditunggu

MILA:
Ku kan menanti
Saat indah
Jgn biarkan berlalu percuma

AKIM:
Percayalah kekasihku
Dirimu dlm khayalanku selalu

MILA:
Akupun merasakan yg sama
Tak dapat ku berpisah darimu

BRIDGE:
AKIM:Peluk aku
MILA:Betapa hangatnya
AKIM:Tak ku lepas
MILA:Walaupun sesaat
AKIM:Bahagia yang ku dapat hanya dari dirimu
AKIM & MILABersama kau & aku selamanya

REFF:
AKIM & MILA:
Kau & aku
Selamanya
Nada-nada indah ku nyanyikan
Kau dan aku
Dlm cinta
Bahagia bersama selamanya

BRIDGE:
MILA:Diam-diam kau melihat cintaku
AKIM:Hanya utk kamu tiada yg lain
MILA:Buanglah keraguan yg ada di atimu
AKIM:Yakinkan ati kita selamanya

ULANG *

Kau dan aku (kau & aku)
Selamanya (selamanya) 4x
Utk kita uowo
Utk kita....

No comments:

Post a Comment